En till en till och en liiiten till

VEM
Vem är i rummet med dej? En massa spöken bara :P
Vem fick du senast sms av?  ;)
Vem tänker du på nu? Hoho DIG !
Pratade du senast i telefon med?  Lisssa :P
Vems hus var du senast i? Lisas tror jag :)
Sa du senast "jag älskar dej" till? Kan ha varit frida föööör hon är min idol :P
Vem önskar du var med dej nu? Egentligen gammel mormor men de är ju som vetenskapligt omöjligt ;(
Vem är din favoritsläkting? Mormor sååklart :P

VAR
Var är din telefon? Bervid här nåest :)
Var är din mamma? Och jobbelijobbar :)
Var sover du? I mitt rum i min säng. logiskt va?
Var handlar du mest? Domus tror jag :P
Var fick du tag i tröjan du har på dej? En affär var annars  :P
Vart åkte du senast bil?Hmm ja minns int men körde från farmor nyss iafa :P
Var i ditt rum är du? Vid datorn ? :P
VAD
Vad åt du senast? Farmors egna sockerkaka :P
Vad drack du senast? Mjölk ovanligt som fan :O
Vad är det för färg på dina byxor? Swarta :P
Var är den närmaste saken som är blå? En kopp den sitter här brevi :P
Vad har du på fötterna? Sockar :P
Vad är din favorit färg? Gult / vitt
Vilken film såg du senast? Charmschool dåligt som fan !
Vad hör du just nu? Lillebror :P

HAR DU NÅGONSIN
1.Hånglat i mer än 3 minuter? Japp japp-
2.sovit i en annan säng? Vem har inte ? Har jag sovit hemma i 19 år ? Glöm de.,
3.Hånglat på en bio? Näee jag brukar faktiskt se filmen nör jag är där.
4.Hånglat i skogen? Njaaae.
6.Sovit naken? Hmm näee jag är ju en pyamas digger ju :P
7.Kört över hastighetsgränsen? (a)
8. Målat om ditt rum? Tapeter nya om int annat :P
9.Dansat framför en spegel? Haha japp japp. jag och lisa är kung på de där :p
10.Fått hicka? Hick hick. :P
11.Dumpat någon? Yees sir.
12.Stulit pengar från en kompis? Nej är du störd !
13.Hoppat i en bil med folk du just träffat? Haha räknas borga ?
14.Varit i slagsmål? Jag har uppfostra 2 små bröder .- tänk själv.
16.Haft känslor för någon som inte känt detsamma? De har hänt.
17.Älskar eller saknar du någon? Jaaa de är ju såklart gör väl alla.



Ännu en ointressant list jäkel :o

Kommentarer
Postat av: Berra

du, simma lugnt ikväll :)

2008-04-11 @ 20:04:06
URL: http://berramagnusson.blogg.se
Postat av: Berra

Skrev annars ett liv TILL sara ;P

2008-04-12 @ 16:23:23
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0