Bloonddi ?

Haha drömde så stört inatt så jag går ännu omkring och skrattar åt de. Drömen gick ut på att jag var på sjukan och skulle föda Var jag nu fick de ifårn., Hur som helst så  gick jag ut dit bussarna kommer på sjukan och tog luft och sen gick jag in i huvud ingången igen och där var de helt plötsligt en hel massa folk. Och så sa någon den har kommit ! Alltså bullen jag hade i magen,. Och där stod jag helt  förvånad och trodde på dom och sen efter ett tag så skrattade alla och då förstod jag att det var ett skämt. Haha rätt roligt ändå. Jag tror de tär på mitt pyske att alla driver med mig när jag nu drömmer om de också.


Haha och igår påstod Lillebror att han var en riktig komiker, Så skulle hn berätta varför och så trog han en fras "Det här går som en dans på gröna ängar med högt gräs" Kómmentarer är min lilla söta lille bror skoj? Jag tycker dock han hade en poäng i det han sa iallafall :)


Idag har vi haft matta prov i tre jäkla timmar, Blev rätt inne i allt efter ett tag så hoppas jag får G eftersom jag kämpade på i tre timmar som sagt. Sen har jag fiffo och kixen hunni till alko en sväng jag var dock bara chaffis men jag klagar inte fick köra kixens fin bil. De tyckte jag väldigt mycke om :)

Nu sitter jag med hår färg i och väntar på att jag får skölja ut den och föna håret för att slutligen se resultatet. Ikväll blir det mys med tanterna :) I like it :)

Valborgs planerna är dock givna :) Blir kilnäset med tantsen till en början sen får vi se var däcken rullar säkert till lappis och härja eller nå sånt trevligt. Så nu längtar jag dit av en och annan anledning :)


Kommentarer
Postat av: Berra

ööh.. har du knarkat sönder din telefon !?

2008-04-26 @ 18:16:12
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0