Blårandig pelikaaaaan

Hoho nu är biologin förhoppnings visa snaaaart över. Prov idag de gick som de gick hoppas jag klarade det iallfall :) Annras har jag varit på skolan och bla bla bla-.
 
Hmm jag är sur med lisa på en viss person kvinnan måste lära sig folk vett. Joo läs det här och bli sur på mig. Ursäkta för att mina ord är fakta ruta. Bhaa ska ringa till en vuxen anhörig och fråga vem som lärt dig bluffa som du gör. Bara för att du inte är lika tuff som lisa. Sorry de kan komma med åren jag tröstar dig !

Håller på att plugga matte lite hoppas provet imorgon gå vägen iallfall :) Tack pappa för att du är ett geni synd att jag inte ärvde det också av dig :(


Slänger upp en list jävel NU


plånbok: En anorexia liknande sak.
tandborste: En blåå köp mig en ny vettjag skulle vilja ha en ny <:)
smycken: Ahha en hårsnodd :P
strumpor: Intersport strumpor lukat nog inte så gott-.
örngottet:Lila och blå typ :)
filt/täcket: Ett rutigt (hästens typ) Och nå randligt och blommigt.

skor: Mina VITA addidas skor. Längat tills jag kan ha mina ballisar :)
nagellack: Höö har int må¨la naglarna på år
handväska: En ica påse.
nyckelring; Ingen alla?
dator: Någon billerud dator.
favoritbyxor: Mina rutiga pyamas byxor såååååå sköna.
favorittröja: Är nog min ljusblåa farmor kofta.
parfym: Sure sure jag vet väl int va den heter-
cd i stereon just nu; Cd i steron ? grov up
mobiltelefon: sony ericsson nått nått

sojamjölk: Sat what?
växt: Gurka :)
grönsak:en surka gurka.
frukt: Baaananas
kryddor: Hööö salt ?

mest hatade stil: Väää ?
mest hatade fras: Och om du gör det och det också.
mest hatade plats: Någonstans där man måst vänta-
mest hatade känsla: Heeeelt totalt emo
mest hatade säsong: Blött mörkt och ingen snö.

vilken stil är du: Loodis :p
vilken stil önskar du att du var? ´Kanske lodis ?
tror du att din stil kommer att ändras?: Njaaa de kan jag int tro
har du varit, eller är du besatt av någon?: Haha njaaa ?
har du nån fobi?: Jag låg och tänkte på de igår ocfh de är och bli vuxen
vilken religion tillhör du?: Hmm man lever bara en gång relionen. By sara Andersson
tror du på gud?: herregud Neeej
tror du på satan? Haha hell no
tror du på magi? Lite grann
tror du på spöken? Spöken och spöken med det finns nått tror jag.
tror du på liv på andra planeter? Njaa
hur ser du på livet?: De ska vara gött och leva

har du körkort? Jaaapp japp vill du åka?
har du bil? NEJ köp åt mig
är du förälskad i nån? Höhö :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaae
tror du på Sann Kärlek? Hmm jo kan den vara falsk?
har du funnit sann kärlek? Joo allt jag gillar mycke finns väl på riktigt. Jag slår ihjäl de nsom säger att mina vänner int finns på riktigt!
vart skulle du åka på bröllopsresa?Int fan ska jag gifta mig
person du gillar: Dom är många:)
har du några barn? Näee om int små brollorna räknas.
hur många barn vill du ha? Kanske 2
vid vilken ålder vill du ha barn? De beror väl på när jag har hunni göra allt jag ska göra. Jag ska då se en clawon fisk simma förbi min näsa före.,
vad skulle du döpa din dotter till? Wilma
vad skulle du döpa din son till? Emil eller gustav.
dina vänner: Åååå kolla på dom söttosar.
dina fiender: Dom är dammiga och gjorde av papper.
favoritnummer: 8?
någonsin provat knark? Haha jag knarka? De behövsinte
rökt? Joo men nej ush
dricker du? Ibland?

favoritcitat: "Vadå vad har jag gjort" :)
bästa rådet som du fått: Ehh?
bästa rådet du gett: Hmm?
favoritord: Jaaaa men sovgott :)
var vill du bo? Där det finns snö och fin fina backar :)
seriös eller oseriös: Haha oftast oseriös är int så torr.
favoritspel: Alias <3
hobbies: Slalom baby :)
saker du stör dig på: Sura miner.
senaste stället du gick till: Köket :)
sista du åt: Korv och mos
senaste du drack: Kaffe tror jag
nuvarande sinnesstämning: Liter nervös för imorrn
vanligaste sinnesstämning: Glaaad givetvis :)
ovanligaste sinnesstämning: Haha sur-


vänster eller högerhänt? Höger tror jag
person du är mest lik: Alla säger mamma men båda förnekar det. Undre varför ? :p
hårfärg: kUGGAD!
hårlängd: Mellan tror jag
hudfärg: Jag vet inte inte svaaart iafa.
ögonfärg: Blooooaa
längd: 159 fan får int växa nå mer ska vara med i under 160 klubben helaaa tiden
vikt: Heeemligt-
kyssas eller kramas: Någon bra kombo men kramas de är bra :)
kan du snudda din näsa med tungan: Haha neeej
brunetter eller blondiner: Spelar de nån roll?
sex vid första dejten: Hell noo
är du romantisk: Haha motsattsen



Jaja nu ska jag göra nå innan jag ska skjusa lillebror till gettot karlsborg där han ska hämta nå skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0