Bhhaaa

Är jag less ? Hmm aaa kan man säga.
Har  jag haft tråkigare i hela mitt miv ? Tveklöst NEJ.
Vill jag att någon ska komma hem nu? Svaret är jooo tack.
Önskade jag att jag bodde i ett eget place ? Joo då om någon köper loss tyzon från familjen Åström åt mig :)

Bhaaa biologin som gjodre mig lite halv stolt igår hade en bak tanke med allt, Den lurades sig till mig idag och gjorde mig till en bitter människa väldigt bitter.

Jaja dagen har ändå vari kanon till en början. Sov länge och väl förtjänt engligt mig själv :) Sen drog lisa med mig på gymmet vilket jag är grymt tacksam för de var både skoj och skönt och få göra nå nytta :) Sen var de bara hem och dusha och sen staden med lisa plus lite flott :)

Jaaj ska göra nytta nu igen heeejsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0