allt och lite till

Då var interjuven över och jag känner mig kluven. Jag vet inte om de är värst om de går skit hela vägen eller om de går skit i början för att sedan gå bättre. Hur som haver var jag nervös hade hjärnsläpp och glömde totalt bort hur man gör när man pratar. Jaja nu återstår de och se och hålla tummarna dock var alla andra så himla duktiga så de kan nog vara svårt men hoppas får man nog :)


Annars så börjar vi nog få en vardag i detta hushåll. Matte ska tillbaka på billerud ett tag och själv ska jag agera praktikant med hopp om att jobba medans och sedan efter jobba tok mycket. Dock verkade chefen ganska så rättvis. Hon tyckte att jag mest glider mig runt alla avdelningar och lär känna gammlingarna och sen är jag klar för att börja vika när det behövs-. Och jaaa jag fick vibbar av att jag kommer trivas. Framförallt när stället är rätt så nybyggt jag trivs mindre bra faktiskt och jobba i tråkiga lokaler som inte är upp piffade sen 1800 talet . men iallafall nästan . :)

Hur som haver har jag då fullt upp till söndag morgon vad jag kan komma på :) SKÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0