Fredag

Haha satt nyss och läste igenom lite gammla blogg inlägg. Jag förstår inte varför jag inte är lika rolig nu som jag var då men men de torknar väl med åren antar jag. Men eftersom jag läst igenom lite kom jag fram till att jag är glad att jag hoppade av skolan i Övik och är förbannat glad att jag flyttade hem till kalix igen, Men ändå är jag impad hur jag orkade med alla buss turer och all saknad av alla här hemma., Coolt iallafall jag vet inte riktigt om jag skulle klara av det idag men jag har då absolut ingen anledning och lämmna kalix än på ett tag. Om jag ska plugga det jag som vill är det ju i Luleå och de är ju inte långt borta.


Om det nu hinns något plugga vill säga. Har hört lovande rykten om att jag kommer få jobba rätt länge ändå i sommar ja kanske till och med till hösten. Rätt skönt måst jag säga. Ser då fram imot och ha bestämmda jobbar tider och bestämmda lediga dagar. :)


Annars i veckan har jag jobbat och slöat i allmänhet. Helgen ser faktiskt ut och bli en ledig sådan. Så nu sitter jag och väntar på andra halvan så ska vi ut till stugan och grilla något gott till middag :)

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0