Vädring

Måste bara ventilera mig ni behöver inte läsa alls.

Jag har lust och bara göra ett jätte uppror just nu. Kanske klippa av mig allt hår och göra världens största tatuering längst vänster arm. Eller  saken  är inte svårare än att de  känns som om jag håller på och tappa bort något väldigt viktigt. Något jag verkligen inte vill tappa bort.


Annars mår jag prima. Jobbar och dagarna då jag är ledig hittar jag på något skoj . De är faktiskt så jag vill ha de. På sommaren ska det inte finnas några tråkiga måsten. De funkar inte livet är för kort för att slösas bort på damm och stökiga kök! Nu ska jag forsätta med min väldigt komiska bok och hoppas på att vädret är med mig imorgon så jag får ängna halva dagen iallafall på en klippa i ett hav vid en skog . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0