......

Hej kära blogg. sen sist kan jag nu avslöja att ett väldigt sött flicke barn har fått se dagens ljus och dom stolta föräldrana är fredrik och Lisa :) Annars idag har jag tillbringat dagen med Frida och Haylie uppskattades väldigt lill tjejen är så socker söt varje gång hon ler så man smällter på stället. ! :)

Mitt i allt som är så Jäklar BRA så finns de annat som kanske känns lite mindre roligt. "Tänk på att skaffa barn snart annars hinner du bli för gamal."  De tog som en näve i magen. Jag är 21 år och jag har då inte för mig att någon har varit för gammal vid 25. Jag vet inte bara för att alla mina vänner har barn och bara för att jag verkligen avgudar dom små liven betyder det inte att jag verkligen också MÅSTE skaffa. Vissa nu inte alla verkar ta de förgivet att jag ska skaffa barn innom den närmsta tiden och jag förstår inte. De tar faktiskt på mig och mitt tålamod när frågan kommer upp dagligen. PUNKT



Ibland är bloggen bra när man kan avreagera sig lite

Kommentarer
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Men ge dig, alla skämtar ju bara. Senast igår frågade jag mormor när jag ska få en till moster, och frågade mamma när jag ska få en lillebror. Ta inte allt så jävla seriöst hela tiden :)

2010-06-07 @ 22:35:20
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0