aha

Hej  kära ni.

Idag har vi haft strålande väder vilket betyder att jag iallafall har pressat som uti den hela dagen. Riktigt härligt hann till och med en sväng med båten för att bada uppskattades stort och de var ett plus att de var behagligt varmt vatten också :)

Nu på kvälls sidan har de inte hänt så mycket vm finalen på tv vilket betyder att jag legat här den mesta tiden. Har försökt hitta nå gardiner som faller mig i smaken men ikket. eller jaa joo men eftersom de behövs två par gardiner till tv rummet är jag inte så pigg på de som kostar 500 för ett fönster. suck blir nog mest troligt och sy ett par måste ju ändå sy gardiner av de tyget jag redan köpt. Dock är de inte så mycket suck kan nog vara skoj och få pyssla på lite om jag nu hade tänkt vara lite sysslolös i höst. (Förhoppningsvis inte).

Annars så händer de inte så mycket måndag imorn vilket betyder en ny arbetsvecka blir en låång sådan men de ska nog gå i land de också när man får komma hem till världens bästa varje dag när man slutat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0