Rubrik!

Kära blogg!

Helgen närmar sig med storm steg med andra ord är de redan helg för mig iallafall . För en gångs skull vet jag med säkerhet att jag längtar. Bowling imorgon träningsverken kommer dock vara ett faktum på söndag när tokarna bokat den i 2 timmar :)Fast vad gör man inte för laget så att säga :)
'
Sedan har jag greja en praktik plats börjar nog nästa vecka om jag inte minns fel (?) eller jag har faktiskt ingen anning jag vet då bara att jag ska träffa chfen där på måndag men jag tror de iallafall :) dock kom min kära pojkvän på att det är OS när jag har praktik. han lungna mig dock med att allt visas på natten typ och att jag bara har praktik halva OS. Hoppas hoppas att folket jag kommer tillbringa min tid med är lite OS fantaster iallafall. :)

Sen om de är någon som är troende som läser detta be för att de blir varmare snart och att jag snart sitter där i kåbdalis någonstans jag börjar läängtar lite. Vill någon köpa ett par slalom pjäxor ?


nu städa och springa ner i tvättstugan sedan stan med världens bästa frida :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0