söndag

Men hallå alltså de här med heminredning då.! Förr var de intressant nästan mer än intressant och samla på på bokmärke. Nej men alltså de är underbart skoj och göra om och fixa och dona så de blir lite annat än va de varit. Senaste projektet är ett bord mellan sofforna. Och så sparng jag upp på vinden på älgen och hämtade min vita håriga matta. :) Jag lovar att sätta upp bilder när jag putsat fönster och hängt upp dom nya gardinerna detta kommer nog bli alla tiders. Föresten har fått sytt en hissgardin också med viss hjälp tack och lov. :)


Imorn ny vecka och nya tag de känns lite lagomt jobbigt med tanken på att veckan innehåller 6 dagar denna gång. Men nu ska jag väl ta mig fasen ändå kunna rycka upp mig och verkligen göra bra ifrån mig. Förutom alla lyft med denna jävla skrot rygg. Mamma jag vill ha en ny!

Kommentarer
Postat av: Mor

Beställ en ny:)....rygg alltså

2010-08-02 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0