Här är jag igen

En kort uppdatering om läget .


Sista dagen imorn jag officielt har jobb. känns väl lite halv bittert även fast jag känner för en kortare semester men sånt är livet. Har iallafall jobb tre dagar nästa vecka och ett extra pass på fredag. Känns faktiskt rätt skönt om jag ska vara ärlig. Kan nog vara nyttigt och komma in i de gamla vanorna igen. Jobba hur som haver jobba natt för att sedan jobba dagtid typ 2 dagar efter blir lite halv skönt faktikst och få varva ställen också dock . FÖRHOPPNINGSVIS! De förutsätter ju dock att jag får sms förfrågningar och är snabb som satan också. Lite gruvensamt är de dock detta med arbetsförmedlingen stället ger mig fan ångest som satan .


Annars händer de väl inge mer än vanligt . 3 veckor kvar till turkiet och de känns underbart att de snart är dags. Kommer bli rätt härligt och få se min sambo mer än på kvällarna och helgerna faktiskt detta kommer uppskattas :P






Kommentarer
Postat av: kajsa och jennie :D

ser härligt ut!!

fin blogg :)

2010-08-23 @ 22:20:25
URL: http://kajsaochjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0