söndag

Oj tiden går men här står den still :)

egentligen så finns det inget och rapportera om . Mer än att allt bara flyter på och att det är jag väldigt nöjd över. Jag är till och med nöjd över att jag varit ledig hela helgen. känns som om det var ett tag sedan jag var ledig så här länge- Sjukt jag som är "arbetslös".

Letat in till högskolan också. Jag tror jag vill komma in jag tror jag vill gå det också. Man behöver egentligen inte planera alls jag ska då ta allt som de kommer. När man tänker efter är det inte så skoj och vara så allvarligt strukturerad och grubbla så jäkla mycket :)

För övrigt är planerna för veckan vad jag vet än så länge är att de är jobb på tisdag och sen kanske om jag har tur har min kära frisör och kompis en lucka ledig till att reda ut skatboet :) Sen är det 50 års fest i boden åt helgen :) För övrigt ska jag sola för de ska va fint väder hela veckan har jag bestämmt :)



Morsning

Kommentarer
Postat av: MammaFrida

jag har väntat hela helgen på att du ska höra av dig. antog att du inte hade tid när matte var hemma

2010-04-18 @ 22:14:01
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0