fredddag

Hej hopp.

Bäst och uppdatera de här också när jag ändå har lite för lite att göra.

Har hur som haver fått klippt skatbooet igår. Och jag kan ju säga att jag ALDRIG har varit så nöjd nånsin. Nu hålls det till och med skapligt . Så tack världens bästa frisör (Läs Camilla) Sen kan jag också passa på och tacka den kom på världens bästa hår medikament , för en gångs skull är de något som hjälper. dock kostade det nästan skojortan MEN :)


Sen kan jag meddela att hela maj är räddad också. Jag och Martina fick dela på alla lite mer planerade vik under hela månaden och de blev riktigt bra med jobb åt oss båda :) Well well den här våren har väl inte varit så tokig. de ända jag efterlyser är mera tid med min bättre halva. Eftersom han har varit i gällivare och jobbat på veckorna och jag jobbat mycke helger har vi bara avlöst varann. men de hinns det vet jag :D


Nej nu ska jag fälla ihop datorn och läsa "tant snusk" Som mattias så fint kallar de :

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0