film

Jo heej :)


Passar på att dra ett inlägg här innan det blir film och mys i rummet brevid med min andra hälft. Om någon undrar ska vi se I love you man. Av titeln att dömma tror jag att den är bra :)

Annars har dagen slöasts bort i Lule med mammsen och Papps. Ärendet var dock inte roligar en nå plankor men hann änndå med att investera i mat så nu för hoppnigvis behöver vi inte fara till Ica varje dag då klockan slår middag. :) Efter det har jag varit ett runda med Camilla, Frdrik och Lisa. Idol stod på listan plus nötter så jag vet då någon som inte vill ha något annat en iskall ramlösa med hallon ikväll. Propp mätt !


Annars så har jag kommit på att jag längtar tills man får jobb/ börjar plugga då tillvaron går framåt med rekord fart. Jag längtar till då man står och funderar på var veckorna tar vägen.


Nu film med min underbara pojkvän ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0