Veckans ekvationslösning

Jag har kommit fram till följande !

Punkt ett. När man är ensam om dagarna  får man äckligt mycket tid tillsammans med sina tankar något som ibland är skit läskigt. Mina funderingar har kommit fram till att jag skulle känna mig mogen och fara iväg och resa och se världen. då menar jag inte fara iväg 2 veckor på en turist ort på något varmt ställe. Det skulle kännas hopplöst rätt och åka iväg några månader just nu och bara se sig omkring men då måst man ha både pengar, tid och framför allt sälskap. Skälskap och tid är nog ett mindre problem meeeeeeen de först nämda går och diskutera. Vi sparar denne tanke som en dröm än men jag hoppas iallafall jag kommer få chansen någon gång inom de närmsta åren. för DÅ TAR JAG DEN!

Sen har jag även hittat det ända positiva med att vara arbetslös. Och det är att de verkligen värmer i hjärtat och få positiv kritik. (vilket det gör annaras också men de blir ännu mer en spark där baki) Vilket kan vara bra tror det är något alla behöver !


För övrigt var de hockey kväll hos frida igår . Dock avböjde jag rätt snabbt eftersom jag redan hade planerat in Wallander i min filofax. Men den korta tiden jag var så var det trevligt :) För er som läser detta så kan jag avslöja att jag ska försöka lura mina vänner att vara med mig ikväll :)

Planerna för idag är att fara till mormor en sväng och sen som sagt efter middan och efter det jag blitt hockey änka som jag så fint kallar det ska jag försöka få lite sällskap. :)

Som sagt detta är min sista vecka ledig under kanske hela året. Sen blir de praktik och sen är de jul vilket betyder att alla är lediga förutom vi stackars vikarier. Hoppas starkt på att dom tänker till lite extra och sätter mig och ida på ungefär samma pass. Vi vet ju sen tidigare att då är det en oslagbar kombo. :)



Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0