...

Humöret är i botten. Jag saknar att umgås med mina vänner alla i klungan ser möjligheterna idag men än har ingen haft tid och svara i telefonen de kommer väl :)


De är så jäkla mycket jag saknar jag saknar sommaren, Skidorna, Jobbet . En riktigt jävla rolig kväll med mina vänner, Jag saknar att inte vara så jävla bitter jag saknar Ida som är i jävla umeå nu får du komma hem! Jag saknar att bara fara och vara borta från verkligheten. Jag saknar mormor. Jag sakna att få en hel dag med Mattias. Jag saknar nog helt enkelt ett liv. Fan också de är fredagar man inte ska vara sur. Jag är så sur så jag skulle behöva gråta ett tag men de går ju inte när man är så jävla sur på egentligen ingenting. Jag är nog bara sur över att jag känner att det är dags och börja skaffa en levnads berättelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0