Uppdate

Oj nu är jag tillbaka glad :) Dock var inte min emo period så lång varad. Humöret vände i samma vevva som jag fick mat. Alltså med andra ord bli jag monster när jag inte äter :)

Annars händer det inte mycke i lådan . Har hunnit en sväng till happis med mormor och sen har jag varit på piss af.

Igår blev de dock en spontan vin kväll med Matte, Lisa och Fredrik. Det hela såg mörkt ut tills jag frågade mammsen om hon hade nå blött och gott till mig. Och trevligt hade vi :) Nu väntas bara en vrak fest och inte bara lite mys dricka fast de funkar på fest också dock ;)


Idag har jag varit med fridan. Blev årets andra dopp men frida den jäkeln bangade i sista stund så jag fick leka is björn själv. Super kallt. Med andra ord som där is björnar badar. Yes!

Har hunnit med att bowla också. De gick Skit bra i början men sen .........................


Imorgon blir de dock tufft. Dum jag bokade tvätt stuga 7 ! Kan man vara mer osmart. Iallafall  när man har varit sten död före 9 i flera månader. Njaa tror inte de jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe du har ju redan jättevita tänder! :) Men klart du ska vara med och tävla.

2009-05-23 @ 12:14:15
URL: http://makeupwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0