Röd red

Wie sara är röd i fejjan igen. Ghaa jag lär ju vara röd hela sommaren. sara röd. de låter tusan som en ikea möbel. ;O


Dagens bestyr har besått av mys i stugan med Mattias. Hann spela något parti kort och testa fiske lyckan. Tur att det inte var tänkt att äta de vi fick upp för då skulle de vara sallad endast kortt och gott :)

Annars väntar jag på att frix ska komma hem från någon slags släkt middag eller så . Och då ska vi utöva orgier i mängder ;O Höhö de är väl dags nu . Alltså parnings perioden. eller nej läs inge mera nu.


För övrigt så säger jag Grattis  åt mamma  en gång till idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

igår pratade vi om hur tråkiga alla är nu för tiden när man fyller år. Så jag förväntar mig att jag blir kidnappad, helst från sängen, för att sen bli iväglurad till något randomställe där ni häller i mig sprit och mat tills jag vill fara hem och spy. tack.

2009-05-16 @ 11:34:14
URL: http://makeupwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0