Plask

En kort inblick i min lördag kväll som spårade. Inte på de dramatiskta sättet men de spårade.
Allt började med att de var grillat på menyn ¨på älgen igår. Och huvud gästerna var såklart jag och Mattias.
Efter vi ätit och jag börjat sno vin av mor. For jag och Matte till lägenheten för att ta upp tvätten och hämta cykeln. Sen innan vi for kom Matte även på att flaskan ska med.

Så med andra ord blev de fest på älgen med mammsen, Pappsen , jag och Matte. Eller fest var de väl inte men sällskaps dricka. Och trevligt var de. Camilla och LIsa kom även en sväng så vi utklassade som jäklarna i kubb säkert 3 gånger iallafall och sen hann vi med lite boll :P


Vidare till idag då. Vaknade, drog mig ett tag och sedan bar kosen till cammilas stuga där vi la oss i nå random sandtag och stekte lite och pratade gojja. Sen hann jag knappt till kalix så var jag på gång igen med frida. Kosen bar oss till kilnäs beachen . Yes kort och gott för er som inte hänger med blev de årets första dopp. Fick även lite ångest igår när jag hörde att jensan hade badat i gällivare så. :)

Nu har jag ätit som en gris av min och Mattes specialare. Och nu väntar jag på att matte ska överge mig så ska jag lägga mig i soffan och se en väldigt gammal film.

Veckans planer är af, och eventuellt en färd med mormor till happis och sedan också en fylle skjus från happis.

Jag tror detta blir bra bara vädret är med mig :) Mitt sommarlov yeye!



Typ så här glad känner jag mig. (den där bjuder jag på)

Kommentarer
Postat av: Frida

thank you darling. Tyvärr så hatade jag ju den där färgen så det blir det inget av :) men jag kan sminka dig i samma färger och se om du passar bättre. eller va? =) Ska vi steka nå idag?

2009-05-18 @ 11:24:37
URL: http://makeupwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0