Och så de dära

Helgen slutade i spontan fest. Var bara meningen och fara till Camilla G och omgås men snabbt in såg vi var vi skulle hamna. Sagt och gjort blev det så också. Hade iallafall grymt skoj hann träffa såna man inte sett på länge :)

Igår hann jag städa och sedan en hedlig utvärdering av går dagen som alltid :)

Påtal om Frida for hon till florida jag är inte ett dugg avensjuk jag hoppas bara att planet kör fel och landar i kalix istället så jag slipper höra hur underbarat de varit. Eller okej då jag är grön av avundsjuka! :)


Annars har jag varit och skjusat dom till Kallax idag. eller okej jag skjusade bara hem bilen. Men, Sen har jag lurat med matte till stugan och nu ligger jag här efter en fika på lyktan och en siesta i sängen. Mycket behagligt! Ikväll är det Berra som gäller. :D

Annars är planerna för veckan. Fara med mor till morjärv och glo. Sen onsdag happis med ¨Mattias och sen drar jag till Jensan i Gällivare för att sedan förflytta mig till Verran i Kiruna. Jag hoppas att jag har informerat henne om att vin ska drickas. Även om det bara är som cola ;)



Nä nu så men hejdå!

Kommentarer
Postat av: Veronika

De där om vinet är visst nåt du glömt informera mig om ;) och nåt jag tydligen glömt informera dig om är att jag inte dricker vin :O

2009-05-25 @ 19:49:39
URL: http://jagerving.blogg.se/
Postat av: Veronika

De finns ingen hiss där jag bor nu, och grannarna här är rätt känsliga då de låter lite =/

2009-05-26 @ 18:10:13
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0