Kåbbdan

Hemma!

Nu är skid säsongen över för min del. Har haft de ur bra, vädret var hot hot folk åkte med bikini och schorts i backen, Själv var jag dock inte så vågad men men hann ändå bli mest red face i världen där borta. Förutom åka skidor har vi roa oss med att pimpla cider och njutit av att få komma bort lite. men jag håller fast vid borta bra men hemma bäst. Ska bli så skönt och krypa ner under mitt dun täcke senare och slippa våningssängen. :)

Annars har jag dock lite planer i veckan. Imorgon ska jag vara med favvo frida , sen ska jag och matte kanske till stugo ocks¨å någon dag och slänga upp nå färg på taket eller hur de där nu fan var. Ja de är mamma som gav förslaget mååst vara för att hon vet hur mkt jag hatar och inte ha nå och göra. Sen är det även kalas i helgen :D


Påmin mig om att jag ska sälja min miffo pjäxor för övrigt jag HATAR dom. Alldeles för små eller inte de heller öhhh?

Och så sen kan ni pilla in er på de här. Man samlar poäng super lätt och får gratis typ presentkort var man vill :) KOMIGEN
http://www.gratis5.se/user/register/farmorsara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0