Gällivara

Kort påminelse om att jag lever!

Är hos bror nu. Kan ju inte säga att de ser ut som ett bomb nerslag eftersom det var de jag tippa på starkt. Men när jag gjort en djup dykning insåg jag snabbt att han lever efter regeln "det som inte syns finns inte" Mer deteljer får ni inte!

Dagens annars har bestått av tvättning, Mys med Matte och en visit med Ida till jobbet. Där det sas att vi ska ha månadas lön. Gick rykten om att de var bättre än tim lön så vi köpte det rakt av. Bara fara och skirva kråkor åt veckan så är de kirr!

Har även testa bad karet jag kan med egen erfarenhet säga ha inte för varmt vatten., Jag smällde av tror jag kännde mig då lite kantig för ett tag. Inte bra för dom som intte kan simma när du tuppa av kan jag säga. :p


Imorgon Kiruna nu ska jag ta och roa Jens tills han somnar.




Här ska det vara en bild men har fan ingen alls





Tack och gonatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0