Dagens

Dagen har varit full proppad. Alltså en riktig sara dag med andra ord.

Började med att vakna av mig själv så där vid 10 riktigt förvånande hur som helst för att vara jag-.Sen när jag hade VAKNAT på riktigt tuffade jag och Mattias till Happis. Hann slösa på en massa som mamma skulle kallat svamel. Men hur som helst blev de skor och en bikini plus lite sånt där tråkiga saker som behövs typ tvätt medel. (Observera att hon varit pucko igen tvättstuga 7 imorn). Efter att gått på IKEA och dreglat och lite till bar kosen till mormor där de bjöds på bulla och en halv kaffe panna. Vi hann sitta där ett tag hann även bli påhoppad om min dåliga ovana som är snus. Av både Mormor och Matte bör tilläggas var HELT försvarslös med andra ord.


Sedan efter lite prat gasade vi mot kalix. Matte dumpade mig på Älgen. där jag drog med mammsen på springtur. Blev då mer spring och mindre flåsande idag. Har nästan som mål och springa hela vår ruset. I utbyte mot att jag då springer nu varje dag till dess. Tur att Verran har livlig hund, :)


Efter en visit på Älgen kom jag hit igen. Slängde mig i dushen efter rykten om att jag luktade illa hade passerat mina öron. Sen var de film. Rocky 3 var dagens rulle. Så kommer vi till nu . Ja nu ska jag borsta tänderna och övertala matte att han ska komma och sova lär ju vara rätt tomt på nätterna nu i helgen så jag måst passa på medans han inte är på solvalla ;)


Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0