Skriv din text här eller där

Lördag jaha ? :) Känns skumt lördag?

Egentligen hade jag viljat sitt ¨på¨en läktare och se matte på¨isen idag. det är ju ändå årets första match för han. Men i brist med resurser (Läs bil) så¨sitter jag här istället. Jaja de var ju inte dne sista så :P


Har även hittat mig en klänning idag. de var som bara en sån där jag var tvungen och ha. den skrek Saraaa om faktiskt :P


Jaja fjån förklara mig inte. Kan avslöja att jag har tränings verk idag sen igår :) Känns faktiskt super det. Jag och frida hann dock lessna rätt snabbt på våran jätte stora jätte lokala skid backe. Vi hann räckna ut att det inte ens kunde ta 1 minut från toppen ner till liften. Alltså var väldigt fort överstökat. Men skoj var de. Allti lika skoj. Dock önskas en större backe. I värsta fall får man hålla sig till april när de är kåbbdan som gäller. Ska även lära matte allt jag kan före dess ;P

Nå jaja de här var ju ett intressant inlägg eller varför inte ett ointressant ?

Kan köra en snabb uppdatering om mig själv i morse när jag låg och sov. Matte steg upp låååångt före mig men trött i mössan som jag var låg jag kvar och fick ligga kvar också ;O Så efter kanske 1 timme kom matte in i rummet för att väcka mig. Och när han stod i dörren ropade jag "Neeej" rykten säger dock att jag var rädd också. och 5 sekunder efter var jag vaken och minns inte ens de. skumt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0