Helgen i klartext

Då var dagens första pass på jobbet avklarat och de gick great :) Skönt och få jobba på dagen eftersom natt jobb inte är min starka sida när inget händer  (nästan)

Helgen för övrigt har bestått av hockey, Happis, tacos och lite bowling, Lagomt enligit mig eftersom jag är super taggad för nästa helg. Fest fest Hohjo :)

Imorn blir de övik en SISTA gång. Nu för att skura bära möbler och joxa på. Jag gruvar mig redan för bil turen., Hoppas hoppas att pappa vill köra mer än hälften så jag kan roa mig själv med korsord för det är den bästa tidar döden. Yees.!

Vad som annars händer fram till fredag är ett mysterium. Borde jag kanske komma igång med att springa nu när jag får mina skor. Vad ska jag ha för ursäkt om jag inte lyckas ?



Ge mig sommar och galna förfester i leran. Som ser ut typ så här


I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0