sen sist

Oj de är glest mellan uppdateringarna men tänkte nu när jag för en gångs skull har så jävla mycket med vind att jag uppdaterar.-

Kan börja med praktiken. Som sagt jag var ´lite tvivel aktig om att jag skulle passa in på en grupp bostad. Men ack så fel jag trivs både med personalen och dom som bor där väääääldigt bra. Jag ångrar mig inte en sekund att jag tog praktiken :) Och dessutom ska jag jobba där lite i veckan när personalen ska ut och äta så de ger vi tummen upp för !


Sedan så bli de interjuv i luleå på tisdag och jag är nervös fast jäkligt glad på samma gång känns som att jag tar ett steg åt rätt håll för en gångs skull . då är de bara sköta sig också bättre än 14 andra kanske dom gillar mig skarpt och ger mig jobb. hurra! Sedan har även jag fått glädjande besked att mitt jul schema kanske håller i sig i en månad-. Fansen allt detta behövde jag faktiskt.! Nu är livet som mest komplett i klar text !


Nu ska jag koka kaffe och packa in alla bullar i påsar :) Sen hoppas jag att mina vänner är sugen på middag på lördag ? Visst är ni de ändå? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0