Allt och lite mer

Kära blogg.
Veckan har varit fantastisk :) Sara har gjort klart hela långa tentan och fått ihop över 1000 ord på båda frågorna. Guld stjärna till mig alltså¨:)

Sen har jag även hunnit förgylla en dag åt mormor  i haparanda. jag kan inte avgöra vad hon när hon älskade mig mest. Om det var när jag låg på hennes soffa och gnällde att hon hade kört slut på mig. eller när bilen rullade iväg själv när vi stod på kyrkogården så jag var tvungen och hoppa över buskar och tjafs för att sen springa ifatt bilen och sammtidigt improvisera för att komma in i åbäket.

Sen förutom tentan har jag gått och varit enbart glad över att få vara hemma med alla :)

Idag bar de iväg till happis med matte efter man hade vaknat. Investerade ett headset till mobilen eftersom min försvann någon gång under helgen som tillbringades i övik- Försvinnandet kan ha något med fnitter dricka att göra helt klart. Sen har vi spelat pingis eller försökt och jag kom fram till att jag är en lycklig människa som slipper spela pingis dagligen ! Sen hann vi även springa på ikea och det slår aldrig fel . får alltid en lustig känsla av att jag vill ha dom flesta soffor jag ser där även sängar. Hör det ihop med trötta sidan av min månne ?


Well well efttersom övik är så långt bort har jag bestämt mig för tenta fest på en person imorn. har dock flera personer inblandande i festen men de vette gudarna var dom festar för ? :P Kanske för att det bara är lördag en gång i veckan eller så ? Rätta mig om jag har fel ? :P


Jaja nu ska jag fortsätta min händelserika kväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0