Gårdagens !

Igår var en sån där lyckad kväll bortsett från några incidenter men sånt kan hända vem som helst. Men som sagt det var bra igår ruskigt bra  var sån där kväll som skulle ha kunnat göra vem som helst glaaaad :) Fick mig en dos av mina tanter och jag lääängtar redan till nästa gång ni är väldigt bra (SMÖR) :) Passoa partyn är min ny favvo hobby tror jag`:)


Och chaaa hittils har väl dagen varit bra., Har inte ens kännit av något passoa party från går dagen :) Saaay what ?
Jag klagar dock ej :)

Kom hem för ett tag sen för övrigt så ska passa på och andas lite innan de blir ranten igen för att sedan kasta sig in i ännu en vecka med plugg, Tror fan jag ska göra slut med pluggandet innan veckan är över. För har ju som bara nå kost och historia kvar av skiiten :)

Och sen har en fågel viskat i mitt öra att de snart är 9 onde vilket jag hoppas betyder kalas och mys hos mormor :) Hohoo saknar dig ! :P

Nå vidrare till verkligheten nu ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0