Tummen upp

Yess yes.

Dagen var bra., fråga int vad jag gjort. för jag ORKAR inte rabbla upp allt till alla snokers.

Jag sitter iallafall här nu och drar mig för att lägga mig och sova i  ett tomt hus. jag HATAR ensammheten, Den skrämmer mig. vem ska jag prata med ? vem ska jag avalöja mina INTE  sjuka tankar till ? Hmm nu är de nästan så illa så jag tar bilen och kör till stugan och lägger mig på lämpligt ställe och hör när resten av familjen snarkar. Är de någon mer än jag som somnar lättare av att höra någon annan  sova i iallafall rummet bervid om int annat bakom ens rygg? Hmm jag hoppas att Matte ringer ttyp nu och erkänner att han är mörk rädd och hör om jag inte kan komma och skrämma bort alla lejon från garderoben. Eller iallafall att fiffo ringer och skriker att hon kommer NU ! :) ´Friiida ring mig nu ochkom nu .,


Jaja måst bara avslöja ett kapitel från min dag. Var hos kusinerna idag. och kom på mig hur mycket jag saknar hästar egentligen. Jag visste väl att nått fattades i mitt liv. Jag behöver en tjurig häst och ta hand om . Helt klart.,  Hittade även rätt på nå snöiga bilder på pixbox som fick mig och tänka på mina guldiga slalom skidor. Ingte för att dom är gjorde av guld för dom trööööga. Men bra åkare och bra skidor. betyder alltså guld. Jaaa jag tror jag kan kalla hela min tillvaro för guuuld. Den är på topp här vill jag stanna jag vill inte här i från. De ja kan gnälla på är detta väder- Var är sommaren ?


Jaja de här blev lååångt och ointressant inlägg men LÄS !


Kommentarer
Postat av: blöööö

du pratar ju ändå alltid med dig själv =)

2008-07-13 @ 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0