helgen och så

Jaha då rök den helgen också. Har haft bättre helg än förväntat iallafall. Fredan var verkligen super skoj måst jag erkänna. Var dock hemma först av alla, och i min vanliga ordning åt jag och dushade innan jag somna för att sen vakna i halv bra form.Gårdagen tillbringades med en flott pizza och sällskap av ellen och sofia :)

Och idag har de vari söndag. Har lyckas plugga lite och sånt. Har även njutit av en grönsaksdipp. Var sugen som fan på gurka så vad gör man inte då än köper sig dipp också :) Fick bra hjälpa av sofia och äta upp den iallafall :p

Har en evighets ledighet dock har inge imorrn heler. så får se hur man dödar den dagen mer än sova bort ena halvan.


Och sen är de onsda om någon dag. Hemfärd då. Ska bli skönt och träffa alla . Lär dock sno åt mig allas kroppar som testdockor till massagen., "prov " nästa måndag. så håll i er för snartr kommer jag :D

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0