Igår

Gårdagen / Kvällen  blev lika lyckad som jag trodde om inte bättre ! Jag och Frida försvann från männskligheten (läs kilnäset) Med lite snacks och en cola. Dirr när vi kom till stugan la vi oss i soffan och kännde oss som världens älsta par och filosoferade om livet utan något resultat :) Hur som helst blev vi mest less på varandras tå birra efter ett tag  och begedde oss ut på äventyr mot Seskis :)

Lyckad tur ändå och för en gångs skull förde vi en vettig diskussion som båda tyckte lika om  :) Så vi kom fram till att fast på dricker kaffe är man inte vuxen. Tacka gudarna för de. Var lite orolig där ett tag att jag räknades som en vuxen fröken men nej :) Tror jag aldrig kommer bli mer vuxen än när jag och frida gjorde geggamojja i sandlådan och sen rullade oss i de :) Thanks lord !

Jaja sen styrde vi kursen mot happis där det ej hände ett skit så vi gav upp rätt snabbt och flög vida hem till kalix och campingen där vi tjura ihop och luktade lite mer illa mot varandra. :)

Jaja hur som helst var vi på g igår jag och fiffo hann till och med kramas med herr Ty och unge herr siggan :)

Slutligen så lämmna jag av friida och for och kramades liite innan jag stängde ögona och somna på dirren ! :)

Och nu då ? Hmm så håller jag på att slutföra operation städning och sen ska jag och förpesta fridas daag lite grann.,
 Nu har jag iafa bestämmt mig för att inte smöra åt någon på länge eftersom jag blir ändå bara dumförklarad och nästan inspärrad på pysket eftersom det verkar som om det inte är min stil och vara gullig mot någon ! :)



Soo loong puckos !


Kommentarer
Postat av: carro

Hej. Haft en bra dag solsken hos dig med ?
Kram Carro

2008-04-20 @ 13:33:26
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0