sen sist

Sen sist har de inte hänt så dramatiska saker. Mer än att vi går och funderar på en Sak som har sin framsida och dock baksida. Jag tror vi är lite fega nånstans även fast vi skulle få bandet och rulla utan tvekan. Med tanke på att båda har ju faktiskt jobb men de är väl så att man tvekar då och då. Sak samma de lär nog märkas.


Annars kommer våren med jätte kliv och jag som varit ledig nu några dagar har både hunnit stor städa ett av rummen och varit ute och njutit. Perfekt med andra ord att få lite tid över. har ju inte varit så mycket med de den senaste tiden. Nej hinner jag inte mer  ska ut och röra på fläsket med frida och som vanligt är jag seg och hon väntar.



HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv. Det kan nog ligga en del i det. Men jag menar, du som inte har hus och barn, inte ligger du och gör situps hela tiden du tittar på TV, eller springer då du ska till affären, bara för att du känner att de spritter i benen på dig. Det jag menar är att barn har så himla mycket energi som dom gör av på saker som jag som vuxen (?) inte ser någon motivation att göra av med energin på. Hellst ligger jag framför TVn hela dagen utan att göra något =)

2011-04-14 @ 11:59:38
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0