Turkiet

Nu är jag hemma igen. Kan bara säga att Turkiet var underbart man hade nästan lite halv ångest för de var så underbart. De var jäkla skönt och bara få mysa, sola och ha de skönt. Jo jag utgick från att jag var en gud där borta. Men de var vi värda måste jag säga. Orkar inte skriva ner allt för ingen orkar inte ens läsa det. Men hur som haver så är jag arbetlös nu JÄTTE arbetslös. Kan dock inte klaga på att telefonen sa god morgon halv 8 och 8 var jag på jobbet eller kan jag säga jobbet när jag inte varit på stället på 3 månader? Jag tror de gick bra iallafall.


Nu måste jag verkligen uppsöka en rygg hokus pokus doktor. För de klassas ej normalt och vara 21 år och få ont i ryggen när man böjer sig. Nej de är fan de som hör till när man är i 100 års klubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0