Rubrik

Mitt magra bloggande håller nog i sig.

Anledningen är att det inte finns något och rapportera om. Mer än att jag önskar mig ett JOBB och liiite host medecin.



Igår var det dock en sån där BRA dag. Var först med Mattias till stugan och prommade och grillade sig lite. Sen på kvällen så passade jag och Lisa på att fara på hockey. Var verkligen en spännande match det ännda som var synd var det att vi kom 9 minuter in i matchen och missade 4 mål. ;O

Helgen verkar det som att fest och hockey i Över kalix står högt upp på listan det tackar vi för :)


Kommentarer
Postat av: fiffo

våga fara till något jävla överkalix på lördag.. du vet att vi har mor och dotter dag då:)

2009-09-24 @ 20:22:51
Postat av: gpå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0