Cypern en vecka kvar

Japp ni läste rätt . det blev nått av hönan iallafall. Och det som känns ännu bättre är att jag behöver nog det också  :) Camilla G och Frida blir mina underbara res kompisar.  Kommer vara borta  en vecka, bo på fin fint ställe och bara ha det underbart. Dock är res febern HÖG.!

För övrigt så går det nog bra för mig och mitt lag. Jobbade en kort sväng igår. Sen var jag sällskap med Ida till Luleå. För att sedan komma hem igen lägga mig på soffan med Matte och avnjuta den senast Wallander filmen. Igår var en sån där bra dag då jag inte hade tid till så mycket nödvändigt. :)

Idag har jag varit i luleå IGEN ;o dock bara för att köpa nå solkräm och latja runt med Camilla och Frida. Nästa sy junta ska vi ha imorgon bara för att kunna bestämma vad kväll nöjena ska bli veckan låång. Dom pratde om film, spel och musik.. I like it!
 

Sen så börjar det bli höst ute nu också . Jag kan inge annat än att gilla det. Jag vet inte men hur mysigt är det inte med mörker och kyla? Känner på mig att jag kommer villja gå på min runda snart och vara sådär mysigt mörkrädd när Mattias somnar före mig.  Jag är knäpp jag vet. det är därför jag ska byta ut mörkret och kylan., Mot hetta men bara en vecka!

Nu ska jag få tummen ur och städa köket lite och helst få byt gardiner. Its hard life men bara för vissa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0