Yoyo

Weell well farmor är slut som artist. Jag höll tusans på att somna gåendes idag på jobbet not so good! Typiskt ska jag skylla på att någon höll mig vaken hela halva natten nu ? Humm laddar ocg funderar !

Nu två dagar ledig. Har jag nå¨och blogga om ? Svaret är neeej.                                      klick de var sant.


För övrigt ska jag mysa med  frida ikväll tänkte fara till stugan också¨men planerna verkar förbli dagdrömmar. Imorn kanske ? Joo fan  måste nog få mig riktig mat inge halv fabrikat by farmorsaaas :(

Helgen ryktas om fest :P Jag är PÅ som tusan give mee nå gott typ kanske passoa ? (a) Jag är sjukt ligga berra nu va ? Ajj ska sluta härmas nu på en gång.

Dam it nu har Mupp matte farit och jobbat igen. Tror jag kommer längta lite smått efter han känns exakt så !

Och neeej jag har int kommit på någon helvetes lösning på orsa eller kalix än. Ge mig ett jobb efter agusti jag är trevlig och snäll kan dock vara lite trött ibland och uppfattas som efterbliven men ingen fara ! :P


Hej å hå jag är en flykting från kina som vill ha mat nu !

Nej nu ska jag googla efter en kock och sedan betala får lite mat. :P Hmm pizza någon ?

Kommentarer
Postat av: Berra

Du kopierar mig facefucker!! först passoa och nu fråga om någon vill käka pizza.. bögunge

2008-06-23 @ 20:09:55
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0