Pucko eller ?

Är jag ett pucko ? Började tänka på pucko låten juust just nu. hm för tillfället bor jag ensam i huset. och jag lämnar lyset och tven på fast jag inte är hemma ! sen kanske jag har tjall uppe i kapsylen. Eller ibland för kapsylen gör ont ibland alltså huvudet. och ibland blir de så kaos att jag hittar mjölk i skafferiet eller kommer på mig själv att jag har ställt in en dit. ! Hmm gott folk tror ni verkligen att jag är pucko på riktigt ? Rösta på kommentarer som ni finner längst ner på detta inlägg !


det jag vet är att jag har varit på hotellet och haft halv tråkigt tror jag ! Annanas princip igen :( dam it,


Snart om några dar kommer mattias hem. Och jag vet att jag längtar som satan dit. var liiiite för länge sen jag snörde upp mina inte goda fötter i hans soffa och svamlade på om de mesta,
 
Phaaa jag är chäääär ! :)


Nu ska jag gå till sängen klura ALLA täcken på plats. sen ska jag messa till lisa som int sarade när jag ringde., och sen så ska jag somna, och sen ska jag bli halv tjurig på den jäkeln som väcker mig !


God natt !


Kommentarer
Postat av: Berra

jag röstar på pucko!;D

2008-06-30 @ 12:41:12
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0