Liiite ledig kanske :P

Yes box barn.

Idag har jag varit med fiffo i happis / finland. Tjaaa vi hade trevligt där vi var gjorde narr av varann och svamlade på för full toarulle. Its was nice :P

Sen hem kom på den grymt braiga iden och bjuda sanna på en film kväll. Som spårade när vi skulle rasta oss själva efter första filmen. Vi fick för oss och bli sjukt besatta av Begnt magnusson :P Och där var vi jag och sanna bannan och vi fick verkligen inte Bengan från våra huvuden :P Haaahaha

Igår var de stugan som gällde och jag erkänner stugan är en härlig plats . ! Bara man inte missbrukar den :) Bastu plus mys med mammsen lite kan nog inte misslyckas. sov gott som sate :P Klockan runt två nätter i rad nu betyder en väldigt glad och pigg sara.
 
Och när jag stod i min ensamhet igår och borsta tänderna kom jag på nå fruktansvärt roligt.

-. Har du någonsin ätit citron ?
- Men jaaaa !
- Bra för så sur är du!

Det blir exakt lika skoj om man typ säger har du någon gång sett en vitlök. Och så vidare. :P


Nu sängen :P





 






 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Drömde du sött om Bengt? (a) ;o

2008-06-26 @ 13:28:53
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: berra

trodde faktiskt på att du skulle komma med en flottig pizza.. har suttit och väntat nu ett x antal timmar.. snart ger jag upp.. klockan 8 far jag hem och skiter i pizza-jäveln, kanske drar med mig david imorn för du är en facefucker.. lögnare!!



jag har jätte tråkigt =)

2008-06-27 @ 05:28:24
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0