Dyy botten-.

Pissväder bad och trollön ? Kan de verkligen vara bra ? Faktiskte om man heter sara så går de mesta. Och än så länge har jag överlevt.

Lille bror har också blivit ett år äldre idag men verkligen inte klokare. Faaast de tar sig han är ändå den mognaste av oss tre kom jag fram till idag i bilen. När jag och jensaaan roade oss med att spänna lossa varann medans jonte (mini bror) Satt där och dumförklarade oss så skulle jag bjuda in han i våran extremt roande lek . Men han ignorerade mig totalt och åkte utan bälte halva vägen från sangis till momor. Yeeeh mogen grabb :P

Sen har jag kommit fram till att moin humor är något som behövs botas. Satt hos mormor och kollade på mina tår. När jag plötsligt drabbades av ett skratt anfall. Fick för mig att min ena tå såg ut som en ost båge. Mammsan och mormor kom in i rummet och undrade vad mitt fel var !

Hmm i efterhand berttade jag om min ostbåge till tå. Och dom började dissa mina skor. Bhaaaaaaa ska dra fram skortskorna och leva i dom. undra hur länge det tar innan dom dissar dom månne?

Nu är student veckan igång. Känns det ? Svar nej. dåligt väder och tjaa de känns bara inte riktigt 100. varför ? Är det för man börjar bli spännd för fredan ? Hur sjutton beter man sig på en sån dag ? Tänk om jag inte känner mig glad och lycklig då ? Har 13 år varit förgäves då eller?


"Om du har en tegelsten häver vi den i glas huset"
Kan tolkas på två sätt vet någon vilka ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0