Ägg .

Är det tänkt att alla ska vara bittra när den lyckligaste veckan i livet har börjat ?
Fan de känns så. Tjafs i klassen om en massa jag har tappat tråden och hänger inte alls med, De är nått om att alla inte vill vara med alla. Tror jag ? Har då en förnimmelse om att tjaaaa hela klassen inte kommer agera som en klass på fredag. Vilket jag tycker är synd, Jag mena vi har ju gått i samma klass. Men på nå sätt förstår jag 26 tjejer och 26 viljor . de går inte. Så dom som kommer överens bäst med varann kör dom tillsammans, Kanske bäst så? Då kan ju ingen störa sig på varann under  frukosten tror jaag ?

Dagen har slösats bort på jakten på guld ägget var dock inte så himmla roande. Vad gör man när man är så glad så man kan svimma men ändå finns de något där som drar en tillbaka ? Vad är problemet ? Bhaa hoppas det blir bättre imorn . Måst vara någon kvävd ångest för hösten eller är det bara för jag vill att en viss person ska komma hem nu på en gång ?

Kvällen har då planerad och klar. Feest står högst upp på listan. Och jag ser faktiskt fram imot de som satan. Bara det är folk på strandängarna eller nå sånt. Skulle kännas bra med en riktigt jävla lyckad kväll !
 

Gott folk om ni har tråkigt när ni sitter i bilen någon gång . Försök då föra en diskussion med radion, Tror mig de kan funka de blir då hemskt skoj när man känner sig som mest fjantig. Då kommer skratt utbrotten :P

Tänk alla gånger ....

Kommentarer
Postat av: frida

joho nu slutar vi vara bittra. dejt ikväll på mitt (stökiga) golv. deal or no deal?

2008-06-10 @ 17:11:50
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: berra

EGG-HUVVE ;O nej.. egg-fisarn!:o



Du är gay, happily gay!

2008-06-10 @ 20:14:03
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0