Livet på en pinne

Oinsperared och less på kraven och stressen. de kallas tvivel det där som stör !

Jag vet inte men dagens första 10 timmar började kanon. Men éfter jag slutat jobbet så rasade kurvan rakt neråt. Tack vare min lökiga pärla till bil som var givetvis tvungen och tjura ihop på mig just utanför snurran. Yeeh right.

Jag tror att jag och röda faran måste ta ett uppehåll i våran kontaktskap. Men ändå så är jag sjukt beroende av dig. Jaajag ingen kan vara perfekt inte ens bilen ! Kul att jag pratar om min bil som om den vore en person. Kul att jag är så normaaal då. eller så inte !



Slänger upp en lista. var läänge sen nu ! :)

1. Fullständigt namn? Sara Margareta Andersson. Hmm de var nog allt va jag vet :P
2. Ålder? Jag känner mig som 12 men dom säger att jag är 19-.
3. Vart bor du? deep star givetvis
4. Bor tillsammans med? Hmm just nu bara tjuvarna i bastun annars med hela familjeen faktiskt
5. Färg på ditt hus? Orginellt nog rött och vitt :O
6. Hus eller lägenhet? Hus såklart då får man ju skrika hur högt man vill om man råkas bli sur,
7. När är du född? Igår känns de som- annars 27/2 89 vill nu ha plats och tid också eller ?
8. Klass? Ingen för tillfälle. Men om jag fick välja så eh op liiite till
9. Vilket år tar du studenten? I juni var de klaaart.
10. Något jobb? Ohh yeees.
11. När gick du upp i morse? tror den var 6 men 7 var jag vaken ,
12. När ska du sova? Ehh när jag är trött  :P
13. Duschat idag? Japp än är vattnet i örona.
14. Kramat någon idag? Yees i doo :P
15. Pussat någon idag? de också :)
16. Vad har du ätit idag? Allteles lagomt. Höjdpunken var nog youghurt i morse ! Mumma
17. Dagens klädsel? linne och shorts för tillfälle
18. Dagens smink? Eyy jag är orginalet själv
19. Dagens sötnos? jag har några kanditater :P
20. Dagens roligaste? En på jobbet helt klaart

socialt:


21. Har du många vänner? Jaoo jag tycker då det dom är då världs bäääst
22. Hur många har du kysst? Ehh ?
23. Vem kramade du senast? Hmm var nog mattias :)
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Jag kan tro 1 .
27. Har du pojk-/flickvän? Japp japp en pojkvän "!
28. Vem pratade du med i telefon senast? Kan ha varit Berralisa
29. Vem fick du senast sms ifrån? Mattias

favorit (just nu):


31. Film? Int vet jag är int så insatt.
32. Låt? Kul att jag vet då. näääe!
33. Mat? Paaaalt de bästa är !
34. Dryck?Varför inte lite cola?
35. Färg? Blått och gult
37. Stad? Humm svårt.
38. Land? sverige
39. Ämne i skolan?Var nog karaktärsämnena :)
40. Människa? Meen dom är ju fleraaaa


senaste:


41. Personen du tänkte på? De står mellan Lisa och matte. Dam it.
42. Personen du kysste? En mattias
43. Gången du spydde? (a)
44. Gången du grät? Var nog förra veckan kanske
45. Pizzan du åt? Någon familjepizza hos jennan :P
46. Gången du var i Göteborg? det har inte hänt
47. Gången du var i Stockholm? I maj . Jag vill nästan dit igen bara för att gå på grönan :P
48. Gången du var full? För någon vecka sen .)
49. Gången du var hög? Jag är allltid hög ;O


antingen eller:

51. Svart eller vitt? Vitt som snö :)
52. Hund eller katt? Vovve :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på. men mys går aldrig fel iallafall :)
54. Tvspel eller datorspel? tvspel ge mig ett wii nu!
55. Singel eller upptagen? Upptagen !
56. Hångla eller ha sex? Hm någon bra kombo
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? helt inge av det,
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? Tvn gör mig bara orolig
60. Blont eller svart hår? Blont iallafall på min skalle men de är väl lika båda :P
61. Har du blåa eller bruna ögon? Yeees blååa säg till om någon vet hur man ändrar ögonfärg jag gör de dirr !
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Gbg även om jag int vari där men iafa :P
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? Cooola :P
66. Pizza eller kebab? Är inte bäda pizzor fan ?
67. Randigt eller prickigt? Jaa de beror på vad, men zebror är faktiskt randiga.
68. Älska eller älskas? älska helt klart !
69. Leva eller dö? Lifeeee :)

antal:

70. Personer du älskar? De är en del faktiskt :)
71. Personer du hatar? Hatar är ett stark ord!
72. Gånger du varit full? Någraaa stycken kanske :P
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Väääh?
74. Glassar du ätit på en dag? Ingen alls :P
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? den som lever märker ju :P
76. Gånger du haft minnesluckor? Alltså de där går int och fråga mig
77. Gånger du varit hög? Ingen alls :P
78. Personer du saknar just nu? Åtminstone ett dussin :(
79. Gånger ditt hjärta brustit? en gång för läääänge sen !


vem:

80. Vill du kyssa nu? Mattias såååklart-
81. Ska du träffa imorgon?De återstår och se säkert en hel deel :P
82. Sjöng du senast för? SSäkert någon ppå jobbet :O ojoj stackars dom
83. Hade du senast en msn-konversation med? Liiiisa
84. Spelade du tvspel med senast? Kanske jonte myra :P
85. Vill du ta med på resa nu? Fiffo, Berra, Mor, Camilla, Jennan, Säänni, Mattias, Mormor har säkert glömmt tio till
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Mig själv eller min cp bil
87. Förtjänar att dö? dom som liider helvetes mycke och de går inte och göra nå bättre
88. Är söt? Mattias  :) Smör smör smör smör
89. Vill du sova jämsides med i natt? Matte skulle jag tro :)


vad:


90. Gör dig glad? Vänner !
91. Gör dig ledsen? Ett jäkla oflyt på allt
92. Vill du helst göra nu? Baaada
93. Önskar du att du slapp göra? Städa. men de finns trix så jag slipper. Jag skiiter i de helt enkelt :)
94. Vill du ha nu? Typ en ny bil skulle sitta bra. sen en hund och en resa också :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Är sååå länge dit så jag har tid och fundera :P
96. Längtar du till? När jag blir leeedig
97. Tycker du om dina betyg? Jag skäller int på dom
98. Ångrar du i ditt liv? Man ska aldrig ångra sånt man gjort bara sånt man inte gjort så en del.
99. Är det bästa som hänt dig? Hmm jag vet inte finns mycke braaa
100. Hur mycket är klockan? 18,48 Prick?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0