Nytt år

En kort uppdate.

Julen har som allt annat passerat. och för en gångs skull kändes de faktiskt okej att jobba fast vem vill inte vara med familjen när de är jul? Jag iallafall men som sagt de var okej ändå och vara på jobbet. beror nog på att de fick julklappar och väntade på både maten och klapparna hela dagen de är så de ska vara för som sagt julafton måste vara årets längsta dag de är en massa väntande på allt :) Och jul dagarna flöt också på som dom skulle så jag är jäkla nöjd ändå. Om inte tala om klapparna fick nästan dåligt samvete av allt fint jag fick bland annat en symaskin så nu längtar jag efter ett fint tyg och någonstans att sy :P


Nyår var perfekt jobbade natten före så sov i princip halva dagen, slöade och slutligen blev de mat, vin och skratt på älgen inte så dåligt. En sak som stör mig lite är att alla säger att man ska förändra sitt liv 1 januari. Alltså förändringar har dom nå datum? och går de verkligen att börja om på ny kula bara sådär? njaa. Men detta år kommer iallafall vara om inte annat fullt med förändringar och givetvis bara positiva som jag ser det. 1 mars kommer nyckeln till drömmarnas lägenhet, Kåbdalis är bokad ´( har inte åkt på 2 år så jag har abstinens) och sen denna eviga skola. Den är skit tung mellan varven och ibland känns de lättast och bara skita i allt och börja vika som en tok igen. Men samtidigt är den förbaannat skoj och de känns bara så rätt.

Blev en lång uppdate kanske. men nu har vi iallafall tenta period och nu måste jag nog börjar plugga .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0