Allt och ingenting

Hej kära blogg!
Våran tenta period tog slut i Lördags för min del 11  på morgonen för att vara exakt. Förhoppningsvis klarade jag tentan och slipper rå plugga social psykologi något mer i mitt liv iallafall grunderna minns jag inte fel så hade vi en del tvåa i ämnet gör min dock ingenting eftersom de är skoj och intressant ämne :)

På Lördag tog då som sagt tenta perioden slut för denna gång och mitt sten seriösa försök med LCHF började. Än så länge känns de fasen så bra och de bästa av allt känner jag inget sug efter att små äta något som annars har varit en jäkla last för mig så jag är glatt överaskad bara därför :) Sen tror jag inte de har hänt så med min vikt eller hur ska jag veta eftersom vågar bara är för att framkalla ångest och måttband är jag rädd för. Lär väl märkas om nån månad om någon kommenterar att jag endast ser ut som en överjäst muffins och inte två stycken som flytit ihop. (Ni som brukar baka fattar vad jag menar)

Annars leker livet ny läsperiod de bästa med den är ju att enda kursen inte verkar skit svår och inte så aplätt heller dessvärre verkarn den sten trist blir nog perfekt sömnmedel den kommande tiden. Andra kursen vet jag inte så mycket om verkar även den vara avseed för såna som vill bli forskare när dom blir stora. Perfekt hoppas dock på lite mer praktiskt snart eftersom jag är en sån och ingen teoretisk person. Elller hur som haver vill jag iallafall att de ska vara nära verkligheten de jag läser.

Sen börjar de närma sig 1a Mars de pirras i magen direkt jag tänker på de. Har börjat köpa lite tyger och tjafs till radhuset får se hur mkt jag ska sy färdigt innan men lite blir de nog om jag känner mig själv rätt. Sen fyller halvan min år på fredag så de blir nog Go mat och fredags mys på den ska försöka imitera mormors morotskakor i hopp om att kunna charma födelsedags barnet. :) Sen ska bara tillläggas att jag älskar den här tiden på året eftersom vi har hela jäkla våren och sommaren framför oss och som pricken över I:et så är de tulpan säsong hur fattig jag än är så är de bara så att jag ska ha tulpaner, Skulle vara grymt om man fick odlat såna utomhus på våren men de tar jag i mitt nästa liv,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0