Jag är tillbaka

Oj nu var de ett tag sen nån visade ett livs tecken här så de är nog på tiden nu.

Sen sist vad har hänt sen då? Förutom att studierna dragit igång jag blivit pluggis och trivs faktiskt känns som om framtiden börjar springa mot  mig REDAN. Kanske just för att de händer nå i mitt liv. Vilket känns bra, skolan var ett klokt beslut även fast jag vet att jag kommer bryta ihop några gånger. Ska försöka lära mig att man inte kan allt från början fast jag gärna vill tro de om mig själv :)

Annars så har jag knappt hunnit med något alls känns de som eftersom jag för en gångs skull kanske är lite över ambitös känns bra och veta de också  dock :)

Har börjat en zumba kurs igår och en not till mig själv bara är att jag ska börja träna i grupp för disciplinen räcker nog inte till att träna själv riktigt! Men skoj var de som sagt känndes lite små surt att passet bara var en timme hade nog kunna hålla på hela natten och de bästa är att de gör inget om man inte kan hålla takten. Verkar då iallafall inte så för inget sa då  åt mig :)

Ska avrunda här nu. Är LEDIG hela helgen i veckan vilket känns super efter att haft 5 helgen på raden så känns de till och med att jag är värd en helg av slappande och bara roligheter :) Ska iallafall med Halvan till Lule och äta go mat och avrunda de hela med bio, var ett tag sen så de uppskattas och tyvärr kan de ta ett tag till nästa också efterrsom de är tiden på året då jag är HOCKEY ÄNKA. hur som haver nu ska jag göra mig respektabel och dra mig till Haparanda och slösa lite  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0