Ett försök

Nu ger jag bloggen ett sista försök. Kan inte lova att de blir sån underhållande läsning men så är de iallafall.

Sen sist har jag verkligen kommit in i flowet och bara vara student och den här gången gillar jag de verkligen. Även om de blir en massa svordomar och sömnlösa nätter bland annat. men jag har iallafall sköningar till klass kompisar iallafall dom jag har pratat lite mer med. och utbildningen känns som klockad för mig, dock är största pluset att jag får bo i Kalix i våran rätt mysiga lägga minus våra tapeter med världens bästa :) Och på råga på allt har jag just överlevt Terminens första tenta period och tur är väl de att de går ett tag mellan gångerna :)

Övrigt så lever jag och frodas blir lite jobb nu innan helgen drar igång med lite tenta firande och annat smått och gott. men nu ska vi iallafall gasa mot Happis de som står på listan är ett vinställ ! Jag har kommit fram till att de inte funkar liksom och ha dom i barskåpet.

Tack för mig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0