framtiden (?)

Nu har nästan hela min "semester" gått eller ska jag säga frivilliga arbetslös veckan gått. nej semester var de nog jag skull kalla de . 5 timmars jobb på 10 dager i mitt fall var de underbart. har hunnit en massa som jag inte ens ska dela med mig av. Men kan iallafall avslöja att om jag kommer in på de jag sökt till nu i höst ska jag köra sten hårt och fira varje avslutad kurs nästan ännu hårdare. Jag ser fram imot att göra nå annat, träffa nya människor och börja med de jag tror jag passar med. sjukt jag lovar om 20 år ska jag hunnit med nästan allt. För just de jag ska gå känns som om man behöver lite erfarenhet innan man bara kastar sig in i. jag längtar som tusen. jag är lite oroad men de värsta är att jag är liv rädd men jag ser fram i mot allt elände,svordomar,tid och tårar jag kommer lägga ner sen efter 3 år är de bara glida med och se.

Nu förutsätter jag kanske lite väl mycket att jag kommer iin men jag tror ännu sten hårt på det. men tanke på mina andra framtids yrken som varierar år från år. ni behöver inte tro på de här men önska mig lycka till iallafall

Kommentarer
Postat av: Veronica

Klart vi tror på de här, lycka till :)

2011-06-18 @ 21:10:58
URL: http://jagerving.blogg.se/
Postat av: Tarjeizahra

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-11-21 @ 07:27:29
URL: http://tarjeizahra.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0