favorit minne

Oj jäklar de var läänge sen sist. Kan ju meddela att jag har de bara bra förutom att jag längtar jäkla mycket till våren och sommaren så är läget under kontroll. Mina bekymmer har mest varit när jag ska ha lediga dagar senaste tiden och de är ju ett gott tecken även om de nu inte är så skoj och bara va ledig en dag i veckan som max 3 dagar. Men Jul och Nyår blev hemskt lyckat har mest bara gulla på med dom jag tycker om :)



Mitt favorit minne då-
De kan jag faktiskt inte riktigt svara på eftersom jag upplevt så många lyckliga sekunder men dom två mäktigast är nog faktiskt först när min lille bror tog guld i sm och när matte läraren min trodde att jag vunnit en miljon och mina klass kompisar trodde väl att jag just hade fått hela världen. Nej de var då en känsla som kommer en gång och aldrig mer, Och sen så när jag fick veta att Haylie hade fått se dagens ljus de var också mäktigt eftersom jag var den första käften som fick veta vad som komma skall och tjaa ja och för att de var min bästa kompis som var morsan :) Egentligen kan listan göras väldigt lååång eftersom jag själv anser att de finns så jäkla många stunder som varit så jätte bra och fler kommer de bli med åren var så säker :)

Ush och fy nu lät jag väl som världens lyckligaste människa men de kanske jag ändå är. Världens skönaste vänner och familj. Och som grädde på moset så är jag ju ihop med världens bästa kille :)gf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0