Torsdag

Oj detta är nog en bortglömd blogg.

Jaja sen sist har allt bara rullat i lådan så att säga. Har mest umgåtts, haft ångest över min jobb kariärr som mest står på tomgång och sen har jag även bara skräpat.

Annars är de bara bra om två veckor är de UMEÅ som gäller för hela slanten . Kan nog bli ganska så nice.

Sen har jag även blivi kallad till IKEA på interjuv dock bara en helg tjänst men jag hoppas då på den för IKEA verkar faktiskt som en jäkla vettig arbetsgivare med bra åsikter. Bara hålla tummarna och göra sitt bästa med andra ord.

Nej nu ska jag mest avsluta de jag håller på med och sen styra mot jobbet blir 3 nätter och jobba och jag känner redan hur baklängest jag kommer känna mig efter de :) Men natt är egentligen inte ett problem de är rätt skönt måste jag säga :)


Tack då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0