Less

Ush och fy skulle bara villja dra täcket för huvudet och i bästa fall titta upp när någon har fått ordning på allt åt mig. Till exempel fixat ett jobb till mig helst på ett grupp boende var fan som helst. De är verkligen jobbigt och ha drömmar man inte kan uppnå med att bara plugga och sen klura ihop ett jäkla fint cv och få jobbet. Nej ush dagen började kanoners men nu känns de som om jag kan ringa till vem som helst och bara lipa och få prata av mig men jag ska skona mina rara kompisar från de. Om livet ändå bara skulle kunna gå ut på att jobba, umgås och må så bra som möjligt. Men  de var då ingen som sa att de är en massa skit där imellan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0